Randonautica - találtam valamit

Nem hagytam én ezt az alkalmazást annyiban. Egész hétvégén bennem volt, hogy használni kéne, és ma egy kiadós ebéd után rá is szántam magam. Elvégre nem baj, ha egy kicsit lemozogjuk a kaját. :) 

Le is generáltam az első pontot, ami a szomszédos lakótelepre kalauzolt el. Nyilván nem számítottam semmire. A dolog, amire gondoltam a "Chicago 7" volt, ha már úgyis rákattantam arra a filmre. Azért egy "peace" jelet hátha talál az ember valahova felfestve, és lehet örülni, hogy "ejha, működik". 

El is indultam a lakótelepre. Kellemes napsütéses idő, nincs hideg sem. Tökéletes a sétához. 

A célállomás, történetesen EZ a pont volt. Legalább most nem a semmi közepe, vagy egy lakóház udvara. 

randonautica_2.jpg

Se egy peace jel, se egy 7-es... De azért volt itt valami, ha az ember jobban szemügyre vette. 

randonautica_3.jpg

Elefántok, 4 darab és egy bárány.  Nem tudom, hogy mennyire mond ellent a Randonautica szabályainak, de egyszerűen muszáj volt elhoznom. A legtöbb törött, valamelyiknek az ormánya hiányzik, valamelyiknek a füléből van egy kis rész lepattanva. Ha hinnék benne, akkor azt mondanám, hogy "elátkozott tárgyakat" hoztam be a házba. De annyira képtelenség volt, hogy bármit is találjak. Azt hogy a Chicago 7-hez, hogy kapcsolódik nem tudom. De legalább találtam valamit a célállomáson, ahová ez a sok legendás alkalmazás vezetett. Magam se nagyon hittem el. Sőt, ez azért nem bizonyíték arra, hogy működik. Inkább véletlen. De személy szerint elég ritkán találok bármit. Most kivételesen sikerült. És pont a Randonautica vezetett oda. 

randonautica_1.jpg

Írtam már korábban, hogyha valaki nem dől be az ilyennek akkor az én vagyok. Azt is, hogy én nem fogok belemagyarázni semmit. Ezt továbbra is tartom. Csak egész egyszerűen nagyon örültem a találatnak. 

De ha már az első generált pont szerencsével zárult. Ott nyomban kértem tőle egy másodikat is. Ez megint egy másik lakótelepre vezetett. A gondolat a "macska" volt. 

A másik ponton nem volt macska, se semmi tárgy. Se épségben, se törötten. Mégcsak egy macska fotója sem, ahol valaki keresi az eltűnt házi kedvencét... Vagy csak én nem vettem észre.  

randonautica_5.jpg

De az út ide, mégis megajándékozott valamivel.  Ahogy sétálgattam az egyik épület mögött egy könyvhalomra lettem figyelmes. Hmm... Nem volt macskáról szóló könyv. És igencsak zavarban voltam, mert itt sok a kutyasétáltató (lehet ezért nincs macska :D ) , és tudtam, hogy látnak. De azért nem jöttem el üres kézzel. 

randonautica_4.jpg 

Lett egy ingyen könyvem :D  Mostanában kerülhettek oda, mert nem voltak se megázva, se nagyon összepiszkolva. Őszinte leszek, nem ismerem ezt a történetet, soha nem olvastam még, de filmen se láttam. Persze a címét ismerem. Tökéletes lesz télire. Bár ezekre a hideg téli estékre már így is berendeltem pár könyvet, lesz mit olvasni. Most lett még egy. Az alkalmazás ajándékának tartom. Mástól úgyse hiszem, hogy fogok kapni. Csak a munkahelyem ajándékcsomagját, amit minden évben kiosztanak. 

Ja, amúgy boldog Mikulást! :) 

Biztos vagyok benne, hogy még fogom a Randonauticát használni. Mert tényleg tetszik, főleg a mai után. Azt hogy nem hiszek benne, továbbra is tartom. A mai csak véletlenek sorozata. Belemagyarázni semmit sem tudok a talált tárgyak és az általam gondolt "dolgok" közé. Nincs kapcsolat. De remek szórakozás volt.