2021 - Évadnyitó epizód

Eljött a várva várt 2021... Azt hitted, hogy majd egycsapásra megváltozik minden? Hogy majd felébredsz január 1-én, és minden őrültség, ami 2020ban ránk szakadt elmúlik? 

Egyelőre Január nem ezt a képet mutatja. Sőt, az elmúlt  2 hét kifejezetten eseménydús volt. Jó sok mindent belesűrítettek a évadnyitó epizódba. Pár nyugisabb nap után egyből bele is csaptunk az események közepébe. Legalább is a tengerentúlon. Itthon szinte csak is kizárólag a vírus-hírek vannak. 

Voltak:

 Trump szimpatizáns tüntetők, akik nem igazán akarták elfogadni a választási eredményeket, majd a Capitolium elfoglalása (de jó kis film lesz ebből pár év/évtized múlva) ; 

Elion Musk lett a világ leggazdagabb embere ;

A már említett elnököt , uszításért végleg letiltotta a Twitter, és több közösségi média is ideiglenesen elnémította ;

Lezuhant egy Indonéz utasszállító repülőgép; 

Szintén Indonézia : erős földrengés volt

Kell egy kis bulvár is, úgyhogy Armie Hammer és az ő állítólagos perverz, rémisztő üzenetei. (Eddig se volt szimpatikus az ipse, ezután se lesz, akár igazak az üzenetek, akár nem )   

És, hogy a hazánk celebjei se maradjanak ki, itt van nekünk Norbi (már megint) . Lassan egy év telt a "Döngő léptek óta" , most megint kellett valami, amivel magára irányítja a figyelmet. Jött az ötlet, hogy feljelenti az ő ellene létrehozott facebook csoportot. Leszámol ezekkel az ellenséges elemekkel, akik anyagi hátrányt okoztak neki, a termékei hamis mocskolásával , kikezdték őt is, és a családját is. Jön a per, több száz milliós kártérítés, stb... Nyomoznak az IP címek után, több mint egy éve megy az anyag gyűjtés a beadványhoz. Akár még börtön is járhat érte.  Igaz nem nagyon szoktam ott írkálni, inkább csak csendes megfigyelő vagyok, de mégiscsak tagja annak a csoportnak , így lehet, hogy a következő bejegyzésemet már a rácsok mögül írom. Azt be kell ismernem, hogy szerintem is jópárszor átlépték a posztolok azt a határt, amit már az én jó érzésem tolerálna, mert bárkiről lehet rossz képet készíteni, főleg ha egy videóból vágsz ki egy szerencsétlenül megállított pillanatot. Ezeken általában átpörgettem. Néha vannak vicces bejegyzések. Jókat lehetett mulatni, nem is magán a Norbin, hanem inkább ahogy paródiaként azt a tagok előadták. Amúgy különösebben nem foglalkoztat az a család. Van nekem saját életem. Nem azzal töltöm a napjaim, hogy lessem Norbiék minden lépését, hiszen nem érdekelnek. Tavaly, a döngőléptek után beléptem a csoportba, mert sok véleménnyel egyet értettem. Kb. ennyi. A fogyókúrához és bármilyen egyéb fitness-businesshez semmi közöm sincs. Kéne, tudom, de akkor sincs. Ilyen módon tényleg nem foglalkoztat Norbi. Csak kb. annyira, hogy nem tartozik a kedvenc embereim közé. De messze nem ő áll a negatív lista élén. Sértő amiket mond, sértő, ahogy kigúnyolja az embereket. Volt ebben e gúnyolódásban elég sokat részem, és nem, nem a kövérségem miatt ! És a személyében egy ilyen mások lelkébe beletaposó főszónokot látok, őt kezdték végre szétszedni, kicsit úgy éreztem, hogy ez most elégtétel. Végre a nagymenő, beszólogatós is megkapja a magáét. Nem is magam miatt, mert engem igazából nem bántott meg, meg nem tartozik abba a körbe akiknek adnék a véleményére. Azt gondol amit akar. Ehhez joga van. Sőt, elmondani is joga van. Hogyne lenne.  De tudom, hogy sokakat megsértett, és ez által vállt unszimpatikussá. Részemről kb ennyi.  A jogi részéhez nem értek. Becsületsértésért akár még tényleg perelhet is. Egy-két poszt tényleg izléstelen, legyen szó bárkiről is. Ennek az ügynek még messze nincsen vége. Szerintem maximum annyi lesz, hogy beszüntetik a csoportot. Ez benne van a pakliban. Biztos volt már rá példa. Én kíváncsian várom. A börtönt annyira nem. Teljesen kínos lenne. Büntetett előélet, pár ostoba, számomra viccesnek szánt komment és/vagy like miatt. De 2021 van... És idén szerintem bármi megtörténhet. Ilyen évkezdettel?