Oltás ellenes propaganda jött

Amikor gyanútlanul kinyitod a postaládát, és a csekkek mellett ez vár. 

Azért legyünk őszinték, az illető, aki postázta (már ez a második ilyen, de az előző ehhez képest egy fecni volt) , valószínűleg csak jót akar. Legalább valaki aggódik értem, segíteni szeretne, Ő figyelmeztetett. Megpróbálta. Magamra vessek. Majd ha biorobot leszek, akkor majd sajnálni fogom. De akkor már késő lesz! Ó, szólt. 

Én nem tudom, hogy ki küldi nekem  - vagyis hát a családomnak - ezeket, de köszönöm az aggodalmát.  Tudom, hogy melyik postákon adtad fel a leveleket. A kerület mindig ugyanaz, ezzel kb le is szűkült a kör. Van egy sejtésem, hogy ki vagy... és nem szeretném, hogy csakugyan az legyél. Ennyire nem lehetsz buta. Sajnálnám. 

Nem, nem azzal van a bajom, hogy valaki nem feltétlenül akarja a Covid-oltást. Ha lehet, én se kérném, de nagyon úgy néz ki, hogy nem lesz más választás. A többi védőoltásom is megvan, az influenza ellenit mindig kértem magamtól. Csak ez a Covidos... Talán az a bajom, hogy nagyon rosszul lett lekommunikálva. Plusz ugye az erőltetés, ami mindig ellenállást vált ki... Szóval én se akarom. 

De ez! Mégegyszer. EZ! ami a levélben van, túlmegy minden határon. 

Chipkvantum-tetoválás! WTF? :D 

OK, értem én. Beoltanak, bejut ezzel a kvantumchip, ami majd, ahogy írja "merevlemezzé" változtat, és majd telepíthetek magamra szoftvert... Jó, hát ez így elsőre inkább jól hangzik. Remélhetőleg bármit fel tudsz majd telepíteni. Nem akarsz bajlódni a nyelvtanulással. Sebaj! Majd letöltöd a Német2.0-át, és máris perfekt leszel. én pl egy rajzprogramot biztosan telepítek magamra. Mindig szépen szerettem volna rajzolni. Lerajzolni kis képregénybe azokat a történeteket, amiket elképzelek. Dehát a képességek azok hiányoznak. Na majd most!  Sőt, azt írja, hogy össze lehet majd kapcsolni magad a felhővel. Kell ennél több?! 

Gondolom majd kell vírus írtó is rá, meg érkezik majd csomó spam, a reklámmentességért meg még külön fizetni kell. 

Kik állhatnak mindezek mögött?! Itt Bill Gatest említi meg. Vagy Soros :D 

Tulajdonképpen egyre szimpatikusabb ez a chipes oltás. Sőt, én fizetek érte! 

Köszönöm az értesítést kedves jóakaróm. Várom további leveleidet!