Újból itt

A csudába is tényleg februárban volt utoljára bejegyzésem? Mégpedig a blogom bejegyzés mutatója szerint igen. Szégyen! Jó sok minden történt azóta. Elkezdtem irkálni itt az Eurovíziós dalokról, ami nem lett folytatva - pedig azóta minden dal kijött, mindenkinek megvan a versenyzője, voltak balhék,a Fehéroroszok visszaléptek, mert az EBU nem engedte a kormány propagandát terjesztő dalukat indulni. Mondván szabály ellenes, küldhetnek másik dalt. Ők meg némi gondolkodás, és új próbálkozások után úgy döntöttek, hogy akkor köszönik szépen ebből nem kérnek.  A kisebb balhék pedig már szinte hétköznapinak számítanak. Kevesebb mint egy hónap, és itt a verseny. 

Van pár kedvencem idén is. A Go-A az Ukránoktól, Manizha az Oroszoktól és a San Marinoi lény Senhit. Nem hiszem, hogy bármelyik is nyerni tudna. Máltát mondják idén nagy esélyesnek. Nekem nem tetszik a dal. 

A személyes életem kb ugyan olyan.  Észre se vettem, hogy ennyire eltelt volna az idő. Nem tűnt fel ez a két hónap. Mindig mással voltam elfoglalva. Bocsánat. Amúgy meg most őszintén, miről lehetne írni? Kábé semmi ötletem sincs,