Golden Globe - Chicagoi Hetek

146412037_218249613346586_1917218154261034037_o.jpg

 

Csak sima örömködős poszt, nulla jelentőséggel. 

Nem mintha a többinek lenne bármiféle megtekintése, nekem azoknál se jelez bárféle minimális értékelést sem. Nem baj, legalább ha tényleg magamnak írom, akkor lehet itt is fangirlködni. 

Kiderült ma , hogy kik a Golden Globe jelöltek. Még valamikor Novemberben néztem meg a Chicago 7-ek filmet , és beszippantott. Egyrészt szeretem a korszakot (60-70es évek) , érdekel a téma és szépen összeeresztettek csomó olyan embert, akiket külön külön is szeretek, nemhogy együtt. De erről majd máskor, mert szeretnék a kult filmjeimnek és emberemnek (direkt írtam így, mert nemcsak színészek lesznek benne) egy kis sorozatot itt.  

Na szóval Chicago 7-ek... Sikerült a filmnek begyűjtenie 5 jelölést. Remélem legalább ugyanennyi Oscart is meglesz. És ahogy mondani szokták, már jelölve lenni is nagy megtiszteltetés. 

De az Oscarnál még nem tartunk, és mindenesetre nagyon bízom bennük. 

Egyelőre Golden Globe, 5 jelöléssel, közte a Legjobb Dráma , Legjobb Rendező, Forgatókönyvíró, Férfi Mellékszereplő és Legjobb Betétdal.  Sajnálom, hogy Mark Rylance nem kapott jelölést, mert szerintem megérdemelte volna. De ne legyünk telhetetlenek. Ennek az 5nek is nagyon örülök. Azért ha már 7ek, a 7 jobban mutatott volna . :)