Eurovízió 2021 - Csehország

benny_eurovision.jpg

A csehek dalával is bővült az idei mezőny, így már összesen 7 dal ismert. Igen, a zöme még hátra van... és igen, lesz poszt is, pechetekre. 

A csehek megtartották a tavalyi előadójukat, Benny-t. Rendes nevén , Ben da Silva Cristóvão -t, de lássuk be ezt egy kicsit hosszú lenne kimondani. Így inkább a Benny Cristo nevet használja. A fiatalember 33 éves. Megmondom őszintén jóval fiatalabbnak gondoltam. Egy tízest simán letagadhatna. 

A tavalyi dala a Kemama lett volna, amit én nem szerettem túlzottan. Pedig nem rossz dal, csak én érzem már magam kicsit öregnek ehhez a stílushoz. Talán nem is ez a jó szó. Inkább azt mondom, hogy nekem nem volt eléggé különleges. A csehek dalaival úgyis majdnem mindig hadilábon állok.  Olyannyira, hogy el is feledkeztem róluk. Csak azt vettem észre, hogy , azoknál akik csinálják a saját ranglistájukat, van egy plusz dal. Aztán eltelt pár nap. Gondoltam, hogy csak meg kéne hallgatni az idei dalukat. Nem szoktam szeretni, de hátha... 

Nem lesz az élmezőnyömben az idei daluk sem, az Omaga. (Nem, nem elírás, nem omega, omaga)  A zene nekem tucat. Ilyeneket hallani egyfolytában a rádiókból. Azok közül viszont kétségkívül a jobbik fajta. De nem kapom fel rá a fejem. 

A videoklipet viszont mindenképpen csak dicsérni tudom, a sok filmes utalás miatt. Van itt Grease, Forest Gump, Simpsons, Suzie és Tekergő, Ragyogás. Tényleg ötletes az egész. Ezért plusz 1 pont. 

 

Még azért elég kevés dal ismert, de abban szinte biztos vagyok, hogy...na, jó, inkább remélem, hogy bejut a döntőbe.